Wednesday, March 4, 2020

Κατάστημα ρούχων, Marks & Spencer



Επισκέφθηκα για δεύτερη ή τρίτη φορά το εν λόγω μαγαζί ρούχων για να αγοράσω κάποια XL εσώρουχα μποξεράκια εφαρμοστά. Είχα αγοράσει και παλαιότερα μποξεράκια του ίδιου πάνω – κάτω τύπου και μου κράτησαν πολλά χρόνια, παρότι ήταν βαμβακερά. Που το βαμβάκι να ξέρετε είναι πάντοτε πιο ευπαθές και ευαίσθητο από το συνθετικό υλικό.

Ο υπάλληλος προφανώς βαριόταν να με εξυπηρετήσει κανονικά και ήταν και άνδρας. Οπότε οπωσδήποτε ήξερε να μου διαλέξει το σωστό εσώρουχο. Με τα πολλά, και χάρη στην δική μου μεγάλη επιμονή, τελικά με βοήθησε και διάλεξα το σωστό μέγεθος και τύπο εσωρούχου.

Το μαγαζί που επισκέφθηκα εγώ στην οδό Ερμού, στο κέντρο της Αθήνας, στο Σύνταγμα είναι πολύ μεγάλο, καθαρό και άριστα οργανωμένο. Είδα εκεί πραγματική Βρετανική ποιότητα και οργάνωση. Είχε επίσης 2 πολύ μοντέρνους ανελκυστήρες που δούλεψαν ρολόι και οι δύο.

Πέρα από τον συγκεκριμένο πωλητή, όλο το υπόλοιπο προσωπικό ήταν ευγενικό. Ήταν μία υπέροχη εμπειρία η επίσκεψή μου σε αυτό το τόσο παστρικό και όμορφο κατάστημα των Αθηνών.

Ο ιστότοπός τους είναι καλαίσθητος σε κλασικό, λευκό χρώμα και βρίσκεις εύκολα και γρήγορα αυτό που επιθυμείς. Μπορείς να συνδεθείς και απευθείας μέσω του λογαριασμού σου στο Google ή στο Facebook. Αν δεν θέλεις δηλαδή να κάνεις εγγραφή με τον παλιό, παραδοσιακό τρόπο. Εγώ έφτιαξα λογαριασμό μέσω του Google, ταχιά και εύκολα.

Η τιμή των εσωρούχων ήταν λογική για την ανώτερη ποιότητα που αυτά προσφέρουν, στα 29,95 ευρώ ακριβώς. Η συσκευασία περιείχε 5 τεμάχια όλα σε μαύρο χρώμα.

Αν ψάχνετε για ένα υπέροχο μαγαζί που θα σας θυμίσει την ποιότητα και την εξαιρετική τάξη και κλάση της Μεγάλης Βρετανίας μην πάτε αλλού. Επισκεφθείτε και χαρείτε το!

No comments:

Post a Comment